Data:
Zima to dobry czas na podsumowania i snucie planów na przyszłość. Za nami kolejny pracowity rok. Dotarliśmy do wielu nowych miejsc, a w wielu znajomych lokalizacjach pojawiliśmy się ponownie. To już ósmy rok działania Amatum, a biorąc pod uwagę całość doświadczeń rdzenia naszej firmy, działamy na rynku imprez już od ponad 17 lat. Jeszcze parę lat i strzeli nam dwudziestka!
Nie jesteśmy w stanie policzyć naszych wszystkich przeszłych realizacji, ale z wielu z nich mamy materiały filmowe i postanowiliśmy przygotować na ich bazie promocyjny trailer Amatum. Wybór ujęć nie był łatwy, chcieliśmy pokazać istotne części naszej oferty, ale też zmontować obraz pod dyktando konkretnej ścieżki dźwiękowej. Jest wiele ujęć, z których jesteśmy dumni, a których w tym filmie musiało zabraknąć – może wrócimy do nich przy innej okazji.
Wykonania zadania podjął się nasz nadworny specjalista od filmu i fotografii, Jacek Lubera. Zapraszamy do oglądania efektu jego pracy i szerzej: wybranych efektów wielu lat pracy naszego zespołu:
Tips & Tricks – tak nazwiemy stały punkt wpisów na naszym blogu, wiedzeni sentymentem do rubryk o tej nazwie w dawnych czasopismach o grach komputerowych. Będziemy w tym miejscu dzielić się naszą wiedzą z zakresu warsztatu robienia imprez i nie tylko (nie wykluczamy przepisów kulinarnych). Wierzymy, że taka dobra energia wysłana w Kosmos zawsze wraca. A nawet jeśli nie wraca, to lubimy czasem popadać w mentorski ton, będziemy to więc czynić z bezinteresowną przyjemnością.
Porada na dziś: jak dobrać podkład muzyczny do filmów promocyjnych, umieszczanych na Youtube? Można „podłożyć” znany utwór, jednak trzeba liczyć się wtedy między innymi z utrudnieniami i ograniczeniami w możliwości oglądania tego filmu na różnych urządzeniach. My wybraliśmy inną drogę: kupiliśmy licencję do utworu w serwisie Shutterstock. Koszt licencji wybranej przez nas ścieżki wyniósł 39 euro. Możemy używać jej nie tylko w filmach oczywiście, ale także na przykład w widowiskach i pokazach. Polecamy!
Leave a Comment